Hotel paling murah di Langkawi – Jom santai

Langkawi adalah salah satu destinasi pelancongan yang popular di Malaysia.

Pulau ini menawarkan pelbagai aktiviti dan tarikan yang sesuai untuk semua jenis pengembara.

Kalau korang nak bercuti di Langkawi, korang mesti nak cari hotel yang murah kan? Jangan risau, aku ada senaraikan hotel paling murah di Langkawi yang boleh korang pilih.

Semua hotel ni ada rating tinggi, fasiliti cun, dan lokasi strategik. Jom tengok apa yang aku rekomen untuk korang! ūüėć

Virteuz Inn

Hotel ni adalah hotel yang paling murah di Langkawi, dengan harga serendah RM 99 untuk satu malam.

Hotel ni baru dibuka pada 2019, jadi biliknya baru dan selesa. Hotel ni terletak di pekan Kuah, yang dekat dengan pelbagai kemudahan dan kemudahan seperti kedai, restoran, dan pasaraya.

Hotel ni juga dekat dengan jeti feri, jadi korang boleh mudah ke pulau-pulau lain. Hotel ni ada Wi-Fi percuma, daftar masuk/keluar ekspres, simpanan bagasi, dan bilik permainan.

Hotel ni sesuai untuk korang yang nak berjimat dan berkeseronokan.

Photo by Markus Spiske on Unsplash
Advertisements

Motel Seri Mutiara

Hotel ni adalah hotel yang kedua paling murah di Langkawi, dengan harga serendah RM 79 untuk satu malam.

Hotel ni ada bilik yang besar dan selesa, dengan konsep yang simple dan bersih.

Hotel ni terletak di pekan Kuah, yang dekat dengan pelbagai kemudahan dan kemudahan seperti kedai, restoran, dan pasaraya.

Hotel ni juga dekat dengan Dataran Lang, jadi korang boleh bergambar dengan patung helang yang terkenal.

Hotel ni ada Wi-Fi percuma, kolam renang, dan sarapan percuma. Hotel ni sesuai untuk korang yang nak bercuti dengan keluarga atau kawan-kawan.

Bayview Hotel Langkawi

Hotel ni adalah hotel yang ketiga paling murah di Langkawi, dengan harga serendah RM 200 untuk satu malam.

Hotel ni adalah hotel yang mewah dan moden, dengan reka bentuk yang elegan dan klasik.

Hotel ni terletak di pekan Kuah, yang menawarkan pemandangan bandar dan laut yang menarik. Hotel ni ada bilik-bilik yang selesa dan moden, kolam renang, spa, gim, dan restoran.

Hotel ni juga menawarkan perkhidmatan teksi lapangan terbang, sewa basikal, dan khidmat shuttle. Hotel ni sesuai untuk korang yang nak rasa macam korang berada di tengah-tengah bandar.

Advertisements

Adya Hotel Langkawi

Hotel ni adalah hotel yang keempat paling murah di Langkawi, dengan harga serendah RM 250 untuk satu malam.

Hotel ni adalah hotel yang mewah dan eksklusif, dengan konsep yang Islamik dan halal.

Hotel ni terletak di pekan Kuah, yang menawarkan pemandangan bandar dan laut yang menarik. Hotel ni ada bilik-bilik yang selesa dan berkonsepkan Islamik, kolam renang, spa, gim, dan restoran.

Hotel ni juga menawarkan perkhidmatan teksi lapangan terbang, sewa basikal, dan khidmat shuttle. Hotel ni sesuai untuk korang yang nak rasa macam korang berada di rumah sendiri.

Photo by runnyrem on Unsplash

Chill Suites Langkawi

Hotel ni adalah hotel yang kelima paling murah di Langkawi, dengan harga serendah RM 120 untuk satu malam.

Hotel ni adalah hotel yang moden dan selesa, dengan reka bentuk yang ringkas dan bersih.

Hotel ni terletak di pekan Kuah, yang dekat dengan pelbagai kemudahan dan kemudahan seperti kedai, restoran, dan pasaraya.

Hotel ni ada bilik-bilik yang selesa dan moden, Wi-Fi percuma, peti keselamatan, dan mini fridge.

Hotel ni juga menawarkan daftar masuk/keluar ekspres, simpanan bagasi, dan kolam renang tertutup. Hotel ni sesuai untuk korang yang nak rasa macam korang berada di hotel baru.

Itulah hotel paling murah di Langkawi yang aku rekomen untuk korang. Semua hotel ni ada kelebihan dan keistimewaan yang tersendiri, yang boleh buat korang rasa puas hati dan bahagia.

Kalau korang nak bercuti di Langkawi, jangan lupa untuk tempah hotel yang korang suka dari senarai ni. Aku yakin korang tak akan menyesal.

Advertisements